كارشناس فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بيش از 5 هزار نفر براي بهره‌مندي از تسهيلات در قالب صنايع‌دستي در سامانه مشاغل‌خانگي ثبت‌نام كرده‌اند كه از اين متقاضيان تاكنون يك‌هزار و 77 نفر تسهيلات خود را دريافت كرده و مابقي در حال پيگيري و اخذ تسهيلات مي‌باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،مجيد رمضانيان در گفت‌وگو با خبرنگاران، عنوان‌كرد: از ابتداي امسال تا كنون به‌جز تسهيلات مشاغل‌خانگي، تسهيلات ديگري براي بافندگان اختصاص نيافته است و متاسفانه مركز فرش ايران هيچ‌گونه اقدامي در اين زمينه انجام نمي‌دهد.

وي با اشاره بيمه تامين‌اجتماعي قالي‌بافان، خاطرنشان‌كرد: از ابتداي امسال تاكنون سه هزار نفر از طرح‌هاي قديم و جديد بيمه شدند كه اين بيمه شامل بيمه عمر، بازنشستگي و از كارافتادگي است و افراد بي‌سوادي كه جهت بيمه‌شدن بايد داراي گواهي صلاحيت و افراد باسواد بايد داراي گواهي فني و حرفه‌اي باشند.

رمضانيان اظهارداشت: در كل شهرستان‌هاي استان اتحاديه بافندگان وجود دارد و كليه كارهاي متقاضيان براي دريافت تسهيلات و درخواست بيمه تامين اجتماعي از سوي اتحاديه‌هاي شهرستاني انجام و به ما ابلاغ مي‌شود./س


برچسب ها: تسهیلات ، فرش ، بافندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.