فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران گفت: دشمنان از توان رزمي بسيار خوبي که سپاه محمدسول الله به نمايش گذاشته است درس عبرت بگيرند.

سردار محسن کاظميني فرمانده حضرت سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران در گفتگو با خبرنگار دفاعي – منيتي باشگاه خبرنگاران از امادگي بالاي رزمندگان سپاه تهران خبر داد و گفت: دشمنان از توان رزمي بسيار خوبي که سپاه محمد رسول الله به نمايش گذاشته است درس عبرت بگيرد.

وي در خصوص رزمايش "الي بيت‌المقدس" نيز گفت: امروز از ساعت 7 صبح مرحله دوم رزمايش آغاز شده که در آن رزمنده‌ها در بخشي ارز رزمايش با اغتشاشگران برخورد مي‌کند.

کاظميني تصريح کرد: در مرحله آخر و سوم از رزمايش الي بيت‌المقدس بسيجيان با تجمع در ميدان فلسطين انزجار خود را از توهين‌کنندگان به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلام نشان خواهد داد.

فرمانده سپاه محمد رسوال الله با بيان اينکه حدود يک سوم از هدف رزمايش مقابله با تهديدات داخلي است اظهار داشت: هدف اصلي در اين رزمايش بالا بردن قدرت بازدارندگی در حوزه های دفاعی ، امنیتی و سایبری است.

وي در پايان خاطرنشان کرد: در آينده هم، چنين رزمايش‌هايي خواهي داشت و هدف اصلي رزمايش‌ها براي مقابله با تهديدات همه جانبه است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کاظمینی ، سپاه ، تهدیدات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار