فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران گفت:‌تدابير مناسبي را براي برقراري امنيت حرم مطهر امام خميني در روز 14 خرداد برقرار کرده‌ايم.

سردار محسن کاظميني فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره مجدد به آمادگي سپاه محمد رسول‌الله براي برگزاري مراسم ارتحال امام خميني(ره) به لحاظ امنيتي گفت:‌ سپاه محمد رسول الله آمادگي دفاعي و امنيتي كامل در تمامي زمينه ها داشته و انشاء الله در روز 14 خرداد هم امنيت کاملي را براي برگزاري مراسم ارتحال خواهيم داشت.


فرمانده سپاه تهران در خصوص اقدامات سپاه تهران در راستاي تحقق فرمايش مقام معظم رهبري در خصوص شعار سال گفت:‌ اين قرارگاه کار خود را آغاز کرده و با دادن پوشش خبري در بخش‌هاي فرهنگي و همچنين بخش‌هايي که نياز به همکاري با جامعه پزشکان و کارخانجات داشته فرهنگسازي مناسبي انجام داده است.

وي با بيان اينكه ما خواستار استقلال اقتصادي هستيم و امام راحل هم همين خواسته را از ما داشتند اظهارداشت: ما امروز در مسائل نظامي به يک رشد بسيار خوبي رسيده‌ايم و اميدواريم در آينده هم به يک استقلال اقتصادي کامل با مشارکت همه نهادها برسيم.

سردار کاظميني نابودي غده سرطاني رژيم اشغالگر قدس و آمادگي کامل نيروهاي مسلح را در همه زمينه‌ها از آرزوهاي امام خميني(ره) برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ آمادگي سپاه حضرت رسول الله در مرحله بسيار خوبي قرار دارد و ما امروز با سازماندهي نيروهاي بسيجي جوان مشکلي را در اين خصوص نداريم و احساس مي‌کنيم که دشمن هم آمادگي ما را درک کرده است.

وي در پايان با بيان اينکه دشمن ديگر به دنبال جنگ سخت نيست بلکه به دنبال براندازي توسط جنگ نرم است تصريح كرد:‌ در همين راستا دشمن با تحريم‌هاي اقتصادي به دنبال فلج کردن اقتصاد ما است ولي با توجه و تامل در فرمايشات مقام معظم رهبري اين خيال خام آنها را غيرممکن خواهيم کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار