فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران از آمادگي و امنيت تهران براي تشييع شهدا و برگزاري مراسم 14 خرداد خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سپاه محمد رسول الله، سردار محسن کاظمینی در آخرین نشست باستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام(ره) که پیش از ظهر امروز دوشنبه در حرم امام راحل برگزار شد، اظهار داشت: از بهمن ماه سال گذشته جلسات هماهنگی برای مراسم 14 خرداد آغاز شد و استان‌های سراسر کشور نیز بر اساس برنامه‌ریزی خود می‌توانند اعزام زائران را انجام دهند.

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه ما جلسات مشترکی با وزارت کشور، ناجا و راهنمایی و رانندگی برای تسهیل در تردد زائران داشته‌ایم، افزود: کمیته‌های پشتیبانی در قرارگاه شهید فهمیده نیز آمادگی خوبی برای برگزاری مراسم دارند.

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده افزود: برای امنیت در مراسم 14 خرداد هماهنگی لازم بین ناجا، سپاه انصار، سپاه ولی امر، سپاه سید‌الشهداء(ع) و سپاه محمد رسول‌الله(ص) داشته‌ایم و در این مورد هیچ ابهامی وجود ندارد لذا امیدواریم مراسم امسال با شکوهتر از گذشته برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه هشدارهای لازم در بخش اطلاعاتی و امنیتی داده شده است، یادآور شد: امیدواریم میزبان خوبی برای زائران مراسم ارتحال امام(ره) باشیم.

سردار کاظمینی در ادامه با اشاره به مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا خاطرنشان کرد: مجموعه قرارگاه شهید فهمیده آمادگی دارد در رابطه با این مراسم در روز ارتحال امام(ره) وظیفه خود را انجام دهد اما این امر بستگی به جمع‌بندی و نظرات ستاد بزرگداشت امام(ره) دارد.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار