فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران گفت: بايد باورهاي ديني و اعتقادي در جامعه گسترش يابد و ما در اين زمينه برنامه هايي را پيش بيني و هدف گذاري کرده ايم تا با روندي مناسب، وضعيت تهران را به سوي فضايي اسلامي- انقلابي که در شأن نظام باشد پيش ببريم.

سردار محسن کاظميني در گفتگو با خبرنگار دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتخابات آتي گفت: دشمنان نظام، چهار چالش رقابت، مشارکت، سلامت و امنيت را براي انتخابات مجلس نهم پيش بيني کردند اما به لطف خدا تاکنون دو چالش اول از بين رفته اند.
وي افزود: حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال بسيار پر رنگ تر از سال هاي گذشته بود و به دنبال اين حضور پرشور، ملت ايران در 12 اسفند نيز حماسه آفرين خواهند شد و مشت محکمي به دهان دشمنان خواهند زد.
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران با اشاره به برنامه هاي در نظر گرفته شده براي ارتقاي سطح سياسي و فرهنگي شهر تهران، تصريح کرد: بايد باورهاي ديني و اعتقادي در جامعه گسترش يابد و ما در اين زمينه برنامه هايي را پيش بيني و هدف گذاري کرده ايم تا با روندي مناسب، وضعيت تهران را به سوي فضايي اسلامي و انقلابي که در شأن نظام باشد پيش ببريم.
سردار کاظميني اضافه کرد: ما از يک سو به دنبال افزايش و گسترش فرهنگ عاشورايي هستيم و از سوي ديگر در فضاي سايبري نيز اقداماتي را در دست اجرا داريم.
وي همچنين با اشاره به برگزاري رزمايش هاي مختلف سپاه در سال جاري، خاطرنشان کرد: توان نيروهاي مسلح کشور همواره رو به افزايش است و ما ضمن ارزيابي خود در اين رزمايش ها، قدرت بازدارندگي خود را به رخ دشمنان کشيديم./ش3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار