باید والدین بدانند که مرکز مشاوره دانشگاه می تواند پلی ارتباطی بین آنها و دانشگاه باشد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضردر محل ؛حجت الاسلام عبدالجباری مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز 20  مهر در همایش خانواده و دانشگاه افزود: والدین باید بدانند که فرزندانشان امروز وارد جامعه بزرگ به نام دانشگاه شده اند که مطابق آن باید برخورد و رفتار شما نسبت به سالهای گذشته فرق کند.

وی گفت: بیشتر فرزندان امروزی پدر ومادرهایشان را قبول ندارند باید فرزند شما بفهمد که نگاه شما نسبت به او عوض شده و او را با شخصیت تر و بزرگ تر از سالهای گدشته میدانید و باید شما والدین  این واقعیت را بپذیرید که همپای فرزندانتان رشد کنید و او را درک کنید.

عبدالجباری عنوان کرد: دانشگاه محلی مختلط است و خانواده ها باید بدانند که فرزندانشان وقت های خالی بسیاری در دانتشگاه دارند و اگر ذهن فرزندانشان پر نباشد دیگران این ذهن را پر می کند و ممکن است آنها را به بیراهه بکشانند.

وی تصریح کرد: مرکز مشاوره دانشگاه می تواند پلی ارتباطی بین خانواده و دانشگاه باشد و نباید والدین این ارتباط را قطع کنند چرا که فرزندان شما در یک دوره ای با هیجان خاصی قرار گرفته اند که اگر لغزشی پیدا شود می تواند مشکلات عدیده ای را برایشان بوجود آورد./ع2
برچسب ها: مشاوره ، پزشکی ، مختلط ، والدین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.