نماينده مردم اميديه، ماهشهر و هنديجان در مجلس گفت: روستاهاي اميديه مستعد سرمايه‌گذاري در بخش کشاورزي و دامپروري به‌ويژه در بخش آبزيان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛از اميديه حبيب آقاجري در بازديد از روستاهاي اين منطقه که با حضور جمعي از مسئولان محلي صورت گرفت، اظهار کرد: کشاورزي در شهرستان اميديه بايد شکوفا شود.

وي افزود: شهرستان اميديه با توجه به دارا بودن موقعيت جغرافيايي مناسب براي کشاورزي بايد بيش از پيش در اين زمينه توسعه يابد.

نماينده مردم اميديه، ماهشهر و هنديجان در مجلس شوراي اسلامي در بازديد از از روستاهاي بخش مرکزي و جايزان اميديه عنوان کرد: از شاخص‌هاي مهم موجود که مي‌تواند عامل اين شکوفايي باشد وجود دو رودخانه زهره و مارون، همچنين اراضي مستعد در اين دو بخش است که بايد با مديريت صحيح و بهره‌برداري درست از اين منابع، شکوفايي کشاورزي اميديه را رقم زد.

وي با بيان اين مطلب که با توسعه کشاورزي مي‌توان شاهد اشتغال پايدار در منطقه بود، گفت: با توسعه کشاورزي و صنايع وابسته به آن مي‌توان اشتغال پايدار در منطقه را ايجاد کرد، ضمن آنکه صنايع ديگري مانند دامداري، دامپروري همچنين پرورش آبزيان دريايي مي‌توانند از عوامل ديگر رشد اقتصادي و اشتغال در شهرستان باشند.

آقاجري خاطر نشان کرد: با تمهيدات انديشيده شده، تسهيلات ويژه‌اي به متقاضيان اين امر در حال اعطا بوده که البته اميدواريم مورد استفاده بهينه واقع شود.

وي در حاشيه اين بازديد، در ميان اهالي روستاها نيز حضور يافته و از نزديک شنونده مسائل و مشکلات آنها و دستور براي پيگيري و بررسي نواقص و کمبودهاي پيش‌رو بود./س
برچسب ها: سرمایه ، کشاورزی ، امیدیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.