مدیر كل مسكن مهر بنیاد مسكن كشور گفت: دو میلیون و 600 هزار واحد مسكن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر توسط این بنیاد در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، امید محمدی در حاشیه بازدید از روند اجرای مسكن مهر در شهرستان نیكشهر افزود: سهم سیستان و بلوچستان از مسكن مهر در حال ساخت سه هزار و 50 واحد است كه هزار و 327 واحد آن معادل 30 درصد در مراحل پایانی كار قرار دارد.
وی اظهار داشت: ساخت مسكن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر توسط بنیاد مسكن انجام می شود.
وی روند اجرای مسكن مهر در سیستان و بلوچستان را خوب ارزیابی كرد و افزود: این استان در ابتدای اجرای طرح مسكن مهر با مشكل محدودیت زمین مواجه بوده است كه با همكاری استانداری، بنیاد مسكن و اداره كل راه و شهرسازی رفع شد.

مدیر كل مسكن مهر كشور با بیان اینكه ساخت 700 واحد مسكونی طرح مسكن مهر از سال 88 در شهرستان نیكشهر شروع شد گفت: تاكنون 115 واحد مسكن مهر تكمیل و تحویل متقاضیان شده است.
وی بیان كرد: برای ساخت این واحدهای مسكونی 140 میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است تا از این میزان 200 میلیون ریال به هر متقاضی مسكن مهر وام تعلق گیرد.
سرپرست بنیاد مسكن شهرستان نیكشهر نیز در این بازدید گفت: واحدهای مسكن مهر این شهرستان در سه سایت به صورت تیپ دو طبقه با 100 متر مربع زیربنا برای هر واحد، در قالب طرح‌های انبوه سازان، تعاونی‌های مسكن و گروه ‌های ساخت چند خانواری در حال ساخت است.
عظیم رییسی افزود: با اجرای طرح مسكن مهر در شهرستان نیكشهر برای سه هزار نفر به طور غیر مستقیم و هزار نفر مستقیم شغل ایجاد شده است.
وی گفت: 10 نفر ناظر فنی از سازمان نظام مهندسی ساختمان و كانون كاردان ‌های ساختمان نیكشهر مسوولیت نظارت بر اجرای طرح مسكن مهر را در این شهرستان برعهده دارند. /ب

برچسب ها: ساخت ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.