مدیر کل شیلات گلستان گفت ؛سند افزایش ارزش افزوده شیلات استان به تصویب شورای برنامه ریزی گلستان رسید

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان؛ مدیر کل شیلات استان گلستان گفت: اداره کل شیلات گلستان به عنوان یکی از پنج دستگاه اثر بخش استانی در افزایش درآمد سرانه استان شناخته شده است که اسناد عملیاتی افزایش درآمد سرانه در این بخش تدوین و به تصویب رسیده است.

" علی اکبر پاسندی" افزود: اسناد ارزش افزوده با هدف عملیاتی شدن راههای افزایش درآمد سرانه استان با بهره گیری از ظرفیتهای درون استانی تهیه و تصویب شده است.

به گفته وی , ظرفیت های فوق العاده شیلاتی استان موجب شده تا این بخش به عنوان یکی از دستگاه های موثر در ایجاد اشتغال و ارزش افزوده استان معرفی شود.

وی با بیان اینکه حمایت از بخش شیلات موجب ایجاد اشتغال و توسعه پایدار استان شود , خاطرنشان کرد: تصویب سند ارزش افزوده شیلات استان شتاب در اجرایی شدن پروژه های مهم این بخش را به دنبال دارد.

مدیر کل شیلات استان گلستان تصریح کرد: پرورش میگو , ماهیان خاویاری , ماهیان گرمابی , سردآبی و زینتی و بچه ماهیان از مهمترین بخشهای مورد توجه در سند ارزش افزوده استان می باشد.

وی یادآور شد: استان گلستان قطب پرورش ماهیان خاویاری و میگوی کشور می باشد که در سالهای اخیر سرمایه گذاری های خوبی در این بخش ها شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.