مشکلات موجود صادرات در زنجان از طریق تیم کارشناسی گمرک رفع شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به سیاست های جدید اتاق ایران مبنی بر اصلاح قوانین و مقررات گفت: با توجه به نام گذاری سال جاری بنام سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی امیدواریم مشکلات موجود از طریق تیم کارشناسی گمرک رفع شده و در اختیار اتاق به منظور انعکاس به اتاق ایران قرار گیرد.

جمیلی در آئین امضای تفاهم نامه بین اتاق زنجان و گمرک این استان با اشاره به امضاء تفاهمنامه همکاری بین اتاق و گمرک زنجان گفت: امیدواریم پیگیری مفاد این تفاهم‌نامه ها در اولویت کاری مدیریت جدید گمرک نیز قرار گیرد.

وی در ادامه به مزیت های اقتصادی استان در زمینه های مختلف اشاره و تاکید کرد: استان زنجان به لحاظ صنعت سرب و روی، صنایع نساجی و تولیدات الکتریکی سهم مطلوبی را از بازار در اختیار داشته و امیدواریم با تعامل بیشتر شاهد رونق بیش از پیش گمرک زنجان باشیم.

عطائیان دبیر اجرائی اتاق نیز در پایان ضمن ارائه گزارش از میزان صادرات کالا از گمرک زنجان ادامه داد: در حال حاضر از 222 میلیون دلار تولیدات صادراتی استان تنها 111 میلیون دلار از گمرک زنجان صادر میشود که اگر این رقم افزایش یابد موفقیت چشمگیری برای گمرک محسوب خواهد شد./س

برچسب ها: صادرات ، گمرک ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.