رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل از تشکیل بازار مشترک ایران و روسیه تحت عنوان "ایرروس" در کشور روسیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /حسین پیرموذن  در حاشیه کارگروه توسعه صادرات استان گفت: بازار ایرروس بازار مشترک ایران و روسیه است که با همکاری اتاق بازرگانی اردبیل در یکی از شهرهای کشور روسیه تشکیل می شود.

به گفته وی اقدامات اولیه برای تشکیل بازار ایرروس با رایزنی اتاق بازرگانی اردبیل و اتاق روسیه انجام شده و این بازار مشترک طی روزهای آینده در این کشور شمالی آغاز بکار خواهد کرد.

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان با بیان اینکه مدارک لازم برای تشکیل این بازار به کشور روسیه ارسال شده است، افزود: تشکیل شرکت و بازار در کشور روسیه مراحل مختلفی دارد به همین جهت مدارک متنوعی مورد نیاز بود که با تهیه و ارسال این مدارک بازار ایرروس در حال تشکیل است.

پیر موذن تشکیل بازار مشترک را فرصت مناسبی برای استان و کشور برشمرد گفت: با تشکیل این بازار می توان تحریمهای اقتصادی را خنثی کرده و برای کالاهای استان اردبیل و به خصوص محصولات کشاورزی بازاریابی کرد./س

برچسب ها: تشکیل ، بازار ، ایرروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.