آمریکا به نیروهای اعزام شده خود به کشورهای مسلمان مجوز شلیک به سوی تظاهرات کنندگانی که به انتشار فیلم موهن به ساحت پیامبر اسلام ( ص ) اعتراض دارند را صادر کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار، نیروهای ویژه آمریکایی که در مناطق مختلف خاورمیانه برای حمایت از دیپلماتهای آمریکایی و منافع آمریکا در منطقه مستقر شده‌اند دستور دارند به سوی معترضان به فیلم آمریکایی صهیونیستی موهن به ساحت حضرت محمد (ص)‌ شلیک کنند .
هفته نامه فلسطینی المنار در پایگاه اینترنتی خود با اعلام این خبر افزود برخی منابع گفتند این یگانها برای تعامل با خطرات ، آزادی کامل دارند ولو آنکه به تیراندازی نیروهای آمریکایی به سوی غیرنظامیان معترض منجر شود . 
این منابع افزودند نیروهای واکنش سریع ارتش آمریکا در ساعات گذشته در شماری از پایگاههای آمریکایی و به طور ویژه در قطر و بر روی کشتی های جنگی آمریکایی در خاورمیانه مستقر شده اند . 
به گفته این منابع دولت آمریکا به رهبران سیاسی در کشورها و پایتختهای متشنج اعلام کرده است یگانهایی از نیروهای ویژه برای حمایت از دیپلماتهای آمریکایی آماده مداخله هستند و این مداخله با مشورت با سازمانهای امنیتی این کشورها نخواهد بود بلکه مسئولان حمایت از نمایندگی های دیپلماتیک ، درباره وضع امنیتی 
و واکنش سریع ، خود ارزیابی خواهند کرد . 
این منابع فاش کردند نیروهای واکنش سریع عملا به سودان رسیده‌اند و بامداد با چند فروند بالگرد در منطقه سفارت آمریکا در خرطوم فرود آمده اند.
از طرف دیگر یک گروه ویژه به فعال کردن هواپیماهای کوچک بدون خلبان اقدام کرده اند و در اطراف منافع آمریکا در برخی کشورهای عربی و شمال آفریقا به پرواز در آمده اند. 
برچسب ها: شلیک ، آمریکا ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار