يك عضو كميسيون قضايي مجلس هشتم گفت: مسلمانان جهان به ساير اديان الهي احترام مي‌گذارند و به همين نسبت هم پيروان اديان ديگر بايد حقوق مسلمانان را محترم بشمارند.

حجت الاسلام موسي قرباني در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ساخت فيلم موهن آمريكايي اسرائيلي و اهانت به ساحت پيامبر اعظم(ص) اظهار داشت: مسلمانان جهان بايد متحد و از طريق سازمان كنفرانس اسلامي و جنبش عدم تعهد مساله توهين به مقدسات اسلام را در دادگاه‌هاي بين‌المللي پيگيري كنند.

اين عضو كميسيون قضايي مجلس هشتم ادامه داد: تاكنون ده‌ها نفر از مسلمانان در اعتراض به توليد و پخش اين فيلم موهن كشته شده اند و شوراي امنيت هم بايد در اين زمينه واكنش سريع نشان بدهد.

حجت‌الاسلام قرباني با اشاره به رياست ايران بر جنبش عدم تعهد تاكيد كرد: ايران مي‌تواند به نمايندگي از همه كشورهاي عضو عدم تعهد پيگيري حقوقي هتك حرمت به ساحت مقدس پيامبر اعظم(ص) و دين اسلام را با جديت دنبال كند.

وي تصريح كرد: توهين به مقدسات براي پيروان هيچ يك از اديان الهي پذيرفتني نيست و مسلمانان از اين اهانت‌ها به سادگي نمي‌گذرند.

اين عضو كميسيون قضايي مجلس هشتم خاطرنشان كرد: مسلمانان جهان به ساير اديان الهي احترام مي‌گذارند و به همين نسبت هم پيروان اديان ديگر بايد حقوق مسلمانان را محترم بشمارند.

"انتهاي پيام"/پ3
برچسب ها: قربانی ، فیلم ، آمریکایی ، قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.