دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان در تجمعی اعتراضی، اهانت اخیر عوامل امریکا و صهیونیزم به پیامبر مکرم اسلام (ص) را محکوم کردند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  در این تجمع که همزمان با نماز جماعت ظهر وعصر امروز درصحن مسجد فاطمه الزهرا (س) دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، دانشجویان، استادان و کارکنان آن دانشگاه با ابراز انزجار از این حرکت بی شرمانه حفظ وحدت وهوشیاری امت های اسلامی در مقابل این توطئه عوامل استکبار را خواستار شدند..

در ادامه این مراسم بیانیه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان در اعلام انزجار از اهانت به پیامبر اسلام (ص) توسط عوامل وابسته به امریکا وصهیونیزم قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه که با تأیید همراه با تکبیر حاضرین همراه بود، دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به آموزه های دین مبین اسلام در احترام به ادیان و پیامبران آسمانی، اهانت به هریک از انبیاء الهی را توهین به تمامی بشریت قلمداد نمودند.

در این بیانیه عنوان شد: توهین به پیامبر مکرم اسلام(ص) ونیز کشتار مسلمانان کشورهای مختلف جهان که ناشی از عصبانیت وسرخوردگی امریکا وصهیونیزم از انقلاب های منطقه است نتیجه تئوری دموکراسی و آزادی غربی ومغایر با شعارهای پوچ مدعیان حقوق بشر می باشد.

همچنین دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان در این بیانیه با تأکید بر پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب به تقبیح توهین به مقدسات میلیاردها انسان مسلمان و تجلیل از احساسات دینی امت های اسلامی در برابر این اهانت بی شرمانه پرداختند و مقابله با عوامل این اهانت گستاخانه را خواستار شدند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.