رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از آغاز مرحله جدید پویش «مرهم زائر» خبر داد.

 

وحید سلیمی با اشاره به اجرای مرحله جدید پویش «مرهم زائر» گفت: سومین پویش ملی مرهم زائر با هدف تأمین بخشی از نیازمندی های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی مراسم اربعین حسینی آغاز شد.در این پویش عموم مردم، خیرین و حامیان در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین مراسم اربعین حسینی از طریق تامین بخشی از نیازمندی‌های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی این تجمع انبوه با جمعیت هلال احمر همکاری خواهند کرد.

رییس سازمان داوطلبان هلال احمر با اشاره به اینکه مشارکت مردم به صورت نقدی و غیرنقدی خواهد بود؛ ادامه داد: مشارکت غیرنقدی مردم در این پویش شامل اهدای داروهای سالم و مازاد بر مصرف خانگی و نحوه مشارکت حامیان شامل اهدای محموله دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی به شعب خانه‌های هلال و پایگاه های جمعیت هلال احمر در سراسر کشور است.

سلیمی با اشاره به شرایط داروها گفت: داروها باید با بسته‌بندی مناسب و ترجیحا با بسته بندی اولیه کارخانه باشد. داروهای یخچالی و داروهای دارای شرایط نگهداری در دمای  ۱۵تا ۲۰درجه نباشد، داروهای مایع، نیمه جامد، اسپری‌ها و شیاف‌ها با بسته بندی باز و نیز قرص‌ها، کپسول‌ها،پرل‌ها به صورت فله ای و باز شده نباشد.

وی افزود:داروهای اهدایی پس از طی فرایند تفکیک، برای انتقال به کشور عراق و توزیع در مراکز درمانی تحت نظارت جمعیت هلال احمر ایران،در اختیار مرکز پزشکی حج و زیارت این جمعیت قرار می‌گیرد.

رییس سازمان داوطلبان هلال احمر درباره روش کمک های نقدی ادامه داد: هموطنان و خیرین و حامیان عزیز می توانند کمک های نقدی خود به این پویش را از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹، شماره شبا IR۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳، کد دستوری #۳*۱۱۲* و یا درگاه پرداخت اینترنتی rcs.ir/portal/donation به نام جمعیت هلال احمر اهدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.