فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از بازداشت فردی که اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در این شهرستان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ کیانوش نورمحمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام یک مورد تیراندازی، نزاع خیابانی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از محله‌های شهرستان ملارد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تیمی از ماموران در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عامل تیراندازی و نزاع پیش از حضور ماموران پلیس از محل متواری شده بود، گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تحقیقات خود برای شناسایی این فرد را آغاز کرده و با انجام اقدامات فنی و تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته سرانجام متهم را مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوز‌های لازم برای انجام عملیات دریافت شد، گفت: در ادامه ماموران با حضور در مخفیگاه متهم، او را با اجرای یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

نورمحمدی با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه فرد دستگیر شده، گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده بیش از یک کیلوگرم مواد روان‌گردان، ۳۴عدد فشنگ جنگی و شکاری، سه عدد سلاح سرد و سه عدد ترازوی دیجیتال را کشف و ضبط کردند. 

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده جزو اشرار سابقه‌دار است، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار