شورای تبیین مواضع پایگاه بسیج دانشجویی شهید همت مرکـز عـالی علمی کـاربردی جهاددانشگاهی بیرجند, اهانت اخیر را توطئه ای سازمان یافته برای ضربه زدن به بیداری اسلامی و اتحاد مسلمانان قلمداد کرد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ طبق این بیانیه آنان کـه بـا ارتکاب این اعمال فکر می کنند اسلام ومسلمانان را تخریب می کنند بدانند کـه مسلمانان جهان هیچ گاه آرام نمی شینند و از مقدسات خود تا پای جان دفاع می کنند .

در این بیانیه آمده است بار دیگر دستان جنایتکار صهیونیست بین الملل از آستین منادیان حقوق بشر آمریکایـی بیرون آمد و با شعار آزادی بیان قلوب نه تنها صدها میلیون مسلمان بلکه همه پیروان ادیان الهی را بـا توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام جریحه دار کرد.


در بخش دیگری ازاین بیانیه آمده است فیلمساز صهیونیست آمریکایی که از حمایت آشکار دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی برخـوردار است در فیلم توهین آمیز خود به ساحت پیامبر اکرم (ص) آشکارا به پیامبر نور و رحمت و همه مقدسات اسلامی اهانت و با شجاعت آن را به مثابه یک بیانیه سیاسی علیه مسلمانان قلمداد می کند.


واما اینک شورای تبیین مواضع پایگاه بسیج دانشجویی شهید همت مرکـز عـالی علمی کـاربردی جهاددانشگاهی بیرجند ضمن محکوم کردن این اهانت خواهان اتحاد در عمل و مـوضع مشترک کشورهـای اسلامی در برابر اسلام ستیزی آشکـار صهیونیزم جنایتکار و آمریکای مدعـی حقوق بشر است./س

برچسب ها: اهانت ، به ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.