سرويس جاسوسي رژيم صهيونيستي در عمليات‌هاي جاسوسي خود از زنان جاسوس استفاده‌هاي ابزاري مي‌کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ رژيم صهيونيستي از خصوصيات جنسي زنان براي دست‌يابي اهداف جاسوسي خود استفاده مي‌کند.به گزارش تايمز اسراييل، براي اولين بار 5 زن جاسوس موساد با يک روزنامه عبري زبان صهيونيستي مصاحبه کرده‌ و از فعاليت‌هاي مخفيانه خود براي سرويس مخفي اسراييل سخن به ميان آورده‌اند.

براساس گفته‌هاي اين جاسوسان، زن‌هاي جاسوس موساد از مکر و حيله‌هاي زنانه براي فريب دادن طعمه‌هاي خود استفاده مي‌کنند.

يك افسر جاسوس زن صهيونيست:طنازي‌هاي زنانه يکي از راه‌هاي بسيار مناسب در ماوريت‌هاي جاسوسي است

يکي از اين ‍زن‌ها با نام يائل مي‌گويد: طنازي‌هاي زنانه يکي از راه‌هاي بسيار مناسب در ماوريت‌هاي جاسوسي است. اين زن جاسوس مي‌افزايد: زن‌ها در برخي ماموريت‌ها از مردان جاسوس بهتر عمل مي‌کنند. مردي که مي‌خواهد در مناطق ممنوعه وارد شود، شانس کمي براي راه پيدا کردن دارد، اما شانس موفقيت يک زن خندان و جذاب بسيار بيشتر است.

افسر بلند پايه زن موساد:ما از زن بودن خود بهره مي‌بريم

افرات، بلندپايه‌ترين فرمانده عملياتي زن موساد مي‌افزايد: ما از زن بودن خود بهره مي‌بريم زيرا هرکاري براي موفقيت توجيه‌آميز است.

زن‌هاي موساد در كدام عمليات‌ها نقش فعال داشته‌اند؟


يکي از عمليات‌هاي مهم موساد که در آن از زنان استفاده شد عمليات سال 1987 بود؛ مردخاي وانونو مهندس هسته‌اي نيروگاه ديموناي رژيم صهيونيستي اسرار زرادخانه‌هاي هسته‌اي اسراييل را به نيويورک تايمز فروخت. خانم سيندي، يکي از جاسوسان موساد، با وانونو رابطه برقرار کرده و او را به تله مي‌اندازد. وانونو در آن موقع دستگير و به سرزمين‌هاي اشغالي بازگردانده مي‌شود.

خاخام‌هاي افراطي حامي طرح موساد


يک خاخام اسراييلي استفاده جنسي از زنان جاسوس در عمليات‌هايي با نام "Honey Trap" (دام عسل) عليه دشمنان را مجاز دانسته است. در  تحقيقاتي که موسسه صهيونيستي زموت با نام " رابطه نامشروع به خاطر امنيت ملي" انجام داده‌اند، مشخص شده است که رژيم صهيونيستي بارها از عمليات‌هاي "دام عسل" استفاده کرده است، براي مثال در سال 1966 جاسوس زن اسراييلي يک خلبان عراقي را متقاعد کرد تا با هواپيماي MIG خود به اسراييل فرار کند.
برچسب ها: اسراییل ، جاسوس ، زن ، موساد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار