استفاده از يک عطر يا ادکلن خوش بو و فوق العاده مي‌تواند در هر مکاني وجه تمايز افراد محسوب شود.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران استفاده از يک عطر يا ادکلن خوش بو و فوق العاده مي‌تواند در هر مکاني وجه تمايز افراد محسوب شود. بي شک، همه ما به برخي رايحه‌ها علاقمند بوده و ممکن است براي خريد عطر مورد نظرمان حتي مبالغ هنگفتي را هزينه کنيم.

 عطرهايي با رايحه‌هايي بي نظير و بطري‌هايي که خود همانند جواهر زيبا و گران قيمت هستند.

"Caron's Poivre”
قيمت هر بطري از اين عطر برابر با دو هزار دلار است. بطري باکارا فوق العاده زيباي آن با کريستال و طلاي سفيد تزيين شده و نقش مهمي در افزايش قيمت اين عطر داشته است. هر بطري حاوي دو اونس عطر است.



"Ralph Lauren Perfume Notorious”
قيمت هر بطري از اين عطر برابر با 3 هزار و 540 دلار است. اين عطر تنها در فروشگاه "Harrods” در لندن ارائه مي‌شود و در ساير نقاط جهان نمايندگي ندارد.



"Baccarat Les Larmes Sacrees de Thebes”
قيمت هر بطري از اين عطر برابر با 6 هزار و 800 دلار است. بطري اين عطر از طراحي جالب توجه هرمي شکل برخوردار بوده و با کريستال تزيين شده است.



"Jar Perfumes The Bolt of Lightening”
قيمت هر اونس از اين عطر برابر با 765 دلار است.”جوئل رزنتال” طراح مشهور جواهرات خالق اين عطر بوده که رايحه آن همانند بوي هوا پس از زدن آذرخش است. در طراحي بطري کريستالي اين عطر نيز به ايجاد حالت آذرخش توجه شده است.



"Henri Almeras's Joy Perfume for Jean Patou”
قيمت هر اونس از اين عطر برابر با 800 دلار است.”هنري آلمراس” در سال 1929 عطر "Joy” را براي عطرفروش فرانسوي”ژان پاتو” تهيه کرد و از آن زمان تاکنون، يکي از ناب ترين و بهترين رايحه‌هاي جهان بوده است. اين عطر در زمان بحران وال استريت و براي بازگرداندن شادي به زندگي مردم توليد شد.



"Annick Goutal Perfume EAU D'hadrien”
قيمت هر بطري 3.4 اونسي اين عطر برابر با هزار و 500 دلار است.”آنيک گوتال”، عطرساز مشهور خالق اين عطر بوده که از رايحه مرکبات مانند ليموي سيسيلي و انگور در آن استفاده شده است. رايحه شيرين و خاص آن مي‌تواند افراد را جادو کند.



"Hermes Perfume 24 Faubourg”
قيمت هر اونس از اين عطر برابر با هزار و 500 دلار است. زمان توليد آن به سال 1995 باز مي‌گردد. اين عطر ترکيبي از يلانگ يلانگ، شکوفه‌هاي پرتقال، ياس، زنبق، وانيل و عنبر سائل بوده و در بطري‌هاي کوچک يک اونسي عرضه مي‌شود.



"Clive Christian's Imperial Majesty Perfume”
قيمت هر بطري از اين عطر برابر با 215 هزار دلار است. قيمت فوق العاده بالاي اين عطر به واسطه الماس سفيدي است که در بطري آن به کار رفته است. تنها 20 بطري از اين عطر ساخته شده که به صورت مساوي بين نمونه‌هاي مردانه و زنانه تقسيم شده است.



"DKNY Golden Delicious”
قيمت اين عطر يک ميليون دلار است. اين محصول حاصل همکاري شرکتDKNY با شرکت جواهرسازي”مارتين کاتز” است. به کارگيري 15.17 قيراط الماس سفيد، 2.43 قيراط الماس زرد و 183 گرم طلا موجب ارائه چنين قيمت هنگفتي شده است.

برچسب ها: بازار ، عطر ، کران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار