مدافع سابق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: مدیریت باشگاه ذوب آهن در موقعیت اسفناکی قرار دارد و این باشگاه با سرعت 400 کیلومتر به قهقرا می رود.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: قرار دادم را با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فسخ کردم چون مسئولان این باشگاه فقط وعده های تو خالی به بازیکنان می دادند در ضمن آنها با رفتار زننده خود قرار دادهای ما را دست کاری کردند با این مسائل دیگر ترجیح دادم که به زودی از این تیم جدا شوم.
 
وی ادامه داد: از سال قبل 40درصد و امسال نیز 20 درصد طلب داشتم که در مجموع 60درصد از مبلغ قرار دادم را با آنها بخشیدم.
 
حسینی تصریح کرد:‌ باشگاه ذوب آهن اصفهان با سرعت 400کیلومتر و سرعت بالا به سمت قهقرا پیش می رود و مدیران وقت آنها کارهای ناشایست و غیر اخلاقی انجام دادند هرروز وعده های توخالی به بازیکنان می دادند.
 
وی ادامه داد: بابت جدا شدن از تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان هیچ گاه پشیمان نیستم و حتی باید زودتر از اینها از ذوب آهن می رفتم.
 
حسینی تأکیدکرد: قرار دادهای خیلی خوبی قبل از آغاز فصل لیگ برتر دوازدهم داشتم این تیم به خاطر مدیریت غلط باعث فرار بازیکنان زیادی از ذوب آهن شد من هم دیدم که زمان زیادی را از دست می دهم و ضرر می کنم به تیم فوتبال ملوان انزلی آمدم.
 
وی در مورد دست بردن مسئولان این فصل ذوب آهن در قرار داد بازیکنان گفت:‌ یکی از مسائل خیلی اسفناک دست بردن مسئولان باشگاه ذوب آهن در قرار دادهای ما بود که بازیکنانی هم چون شهاب گردان، حسین ماهینی، محمد قاضی، فرشید طالبی و احمدی از این جمله بودند.
 
وی ادامه داد: ذوب آهن میدان خیلی خوبی هم چون آذری و دلیلی داشت که با صداقت، بازیکنان را در تیم نگه داشتند ولی هم اکنون مدیر با اقتداری در این تيم وجود ندارد وتصميم گيري اصلي در جاي ديگري گرفته مي شود و اين تصميم گيري غلط به باشگاه ذوب آهن ضربه مي زند

حسيني در مورد منصور ابراهيم زاده تاكيد كرد: منصور ابراهيم زاده كارهاي بزرگي براي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان انجام داد و هيچ مربي نيز ديگر نمي تواند موفقيت هاي اين مربي بزرگ را تكرار كند ولي در عوض باشگاه ذوب آهن طلب ابراهيم زاده را پرداخت نكرده است ابراهيم زاده فردي با اخلاق است و از ذوب آهن شكايت نمي كند .

وي ادامه داد: من هيچ گاه با مربي در دوران فوتبالم مشكل نداشتم و مديريت غلط ذوب آهن  اصفهان باعث جدايي من و ساير بازيكنان شد كه يك نفر مدير درآنجا تصميم گيرنده نيست.
 
حسيني در مورد باشگاه ملوان اظهار داشت : باشگاه ملوان با حضور حسين هدايتي تحولات اساسي را در اين فصل داشته و مطمئنا اين تغييرات مي تواند يك تيم قدرتمند تر را از ملوان بسازد و تاثيرگذاري هدايتي در  باشگاه ملوان بسيار مشهود است.
 
وي ادامه داد: ملوان تيمي ا ست كه 70 درصد آن بازيكناني بومي هستند حسين هدايتي افكار سازنده اي در فوتبال ايران دارند . انتخاب ملوان بهترين انتخاب هدايتي بوده است كه سال هاي آينده ملوان به قدرت فوتبال ايران تبديل مي شود .
 
حسيني خاطرنشان كرد: براي انتخاب تيم فوتبال ملوان انزليابتدا مديريت شخصي بنام حسين هدايتي را لحاظ كردم و سپس وجود تماشاگران پرشور انزلي كه فوتبال را خوب مي فهمند و با تعصب بالا تيم خود را حمايت مي كنند.
 
وي ادامه داد: به خاطر بازي كردن در يك بازي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان ، نيم فصل اول را از دست دادم و از بازي هفته هجدهم در خدمت تيم فوتبال ملوان خواهم بود و نيم فصل دوم بازي هاي خود را براي اين تيم انجام مي دهم .
 
حسيني در پايان گفت: دوشنبه 20 شهريور به انزلي خواهم رفت تا قرارداد خود را در هيئت فوتبال انزلي به ثبت برسانم و از اين انتخاب خودم بسيار راضي و خشنود هستم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار