استاندار خراسان رضوي توجه به اقتصاد مبتني بر تعاوني ها را يكي از راهبردهاي مقابله با تحريم اقتصادي دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي محمود صلاحي در ديدار با روساي اتحاديه ها و برخي تعاوني هاي برتر استان با اشاره به جايگاه تعاون در آموزه هاي ديني و توجه ويژه به آن پس از پيروزي انقلاب اسلامي افزود: تعاوني ها همچون ساير فعالان اقتصادي بايستي از همه توانشان براي تحقق اقتصاد مقاومتي استفاده كنند.

وي تاكيد كرد: نقش تعاوني ها در اقتصاد مقاومتي به مثابه نقش بسيج در دوران دفاع مقدس است.

استاندار خراسان رضوي ضمن تشريح شرايط اقتصادي حاكم بر دنيا گفت: دنياي اسكتبار در حالي از اقتصاد به عنوان حربه اي سياسي عليه ملت ايران استفاده مي كند كه خود درگير بحران مالي مي باشد.

صلاحي خاطرنشان ساخت: هر چند نظام سلطه براي برون رفت از اين بحران مالي به اقتصاد رياضتي مبتني بر كاهش خدمات و افزايش ماليات روي آورده است؛ لكن تنها ثمره راهكار اتخاذ شده نارضايتي مردم خواهد بود.

وي تاكيدكرد: در شرايط كنوني بايستي از تمام ظرفيت هاي موجود براي عملي شدن منويات رهبري در حوزه اقتصاد مقاومتي در ايران و نيز معرفي آن به ساير كشورها بهره جست.

وي در پايان از بانك ها خواست تا نسبت به افزايش سطح تعاملات شان با تعاوني ها و ساير بخش هاي توليدي اهتمام ورزند.

ارائه گزارش مدير كل كار، تعاون و رفاه اجتماعي از وضعيت تعاوني ها در استان و بيان مشكلات و نقطه نظرات از سوي تعاونگران از ديگر برنامه هاي اين ديدار بود./س

برچسب ها: نقش ، تعاون ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.