معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایجاد 12 مرکز خدمات فناوری و کسب و کار درشهرکهای صنعتی سراسر کشور تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از صنايع كوچك ، فخراله مولایی اظهار داشت: در حال حاضر 14 مرکز خدمات فناوری و کسب و کار فعال در کشور وجود دارد که این میزان تا پایان سال به 26 مرکز خواهد رسید.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به افتتاح برخی از این مراکز در هفته دولت، تصریح کرد: در این مراکز اموری همچون بازاریابی، فروش، تبلیغات و خرید اقلام و تجهیزات صنعتی انجام خواهد شد.

مولایی ادامه داد: تا پایان سال جاری 12 مرکز خدمات فناوری و کسب و کار در شهرکهای صنعتی استانهای اصفهان، بوشهر، نصیر آباد تهران، شهرکرد، سمنان، فارس(سه مرکز) کرمانشاه، لرستان، مرکزی و هرمزگان افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با تاکید بر اینکه این مراکز در توسعه اقتصادی محلی و منطقه ای نقش به سزایی دارد، خاطرنشان کرد: این مراکز با هدف ارتقاء و بهینه‌سازی بنگاه‌های صنعتی و بهبود توان رقابتی آنها در بازارهای ملی و بین‌المللی، همچنین ارتقای فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره‌ای و به کارگیری صحیح توان خدمات فنی و مهندسی در حل مشکلات آنها، فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: حوزه فعالیت مراکز خدمات و فناوری و کسب‌ و ‌کار، شامل کمک به ارتقای دانش فنی واحدهای فناور به منظور رقابت در عرصه جهانی، سازماندهی برای ارائه خدمات موثر و مورد نیاز به واحدهای صنعتی به منظور کمک به رشد آنها، سازماندهی توانمندی‌ها و امکانات موجود در منطقه برای ‌ایجاد پیوند بین امکانات و منابع دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری و صنعتی منطقه و توانمندسازی واحدهای صنعتی است./عب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار