مدير عامل سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي گفت: تاكنون 92 درصد زير ساخت هاي مورد نياز در شهرك ها و نواحي صنعتي كل كشور تامين شده است.

فخراله مولايي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: سازمان صنايع كوچك تاكنون توانسته در 92 درصد شهرك ها و نواحي صنعتي زير ساخت هاي مورد نياز را فراهم كند و در 8 درصد باقي مانده نواحي صنعتي به دليل برخي شرايط طبيعي نظير خشكسالي امكان خدمات رساني به آن مناطق وجود نداشته است.
وي با اشاره به اينكه خدمات رساني در بخش آب و برق گاز و ديگر امكانات رفاهي تا حد زيادي در شهرك هاي صنعتي انجام شده، اظهار داشت: تاكنون به ميزان 11 هزار و 913 ليتر به ثانيه آب، 5 هزار و 369 مگاوات برق به واحدهاي صنعتي واقع در شهرك ها رسيده و 90 درصد گاز اين واحدها نيز تامين شده است.
مولايي ادامه داد: همچنين تعداد تصفيه خانه ها و فاضلاب هاي به بهره برداري رسيده در شهرك هاي صنعتي تاكنون 131 واحد بوده و 136 طرح ديگر نيز در حال مطالعه و اجرا است.
معاون وزير صنعت و معدن و تجارت مساحت فضاي سبز ايجاد شده در شهرك هاي صنعتي را 6 هزار هكتار عنوان كرد و افزود: تعداد 88 بوستان به مساحت 130 هكتار و با 14 ميليون اصل نهال كاشته شده در نواحي صنعتي به بهره برداري رسيده است./ک
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار