کتاب حاوی اسناد 10 سال حمایت جنبش غیرمتعهدها از فعالیتهای صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران در حاشیه شانزدهمین اجلاس وزرای خارجه جنبش غیرمتعهدها رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران علي‌اصغر سلطانيه  نماینده دائم جمهوری اسلامی در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست خبری پس از رونمایی این کتاب گفت: این کتاب را نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در وین منتشر کرده که حاوی 42 بیانیه سران ، وزراء‌ و دیگر مقامات عضو جنبش غیرمتعهدها در 10 سال گذشته در حمایت از فعالیت‌های صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران است.

وي در ادامه افزود: این کتاب اثری تاریخی است و به عنوان فصل طلایی فعالیت های جنبش در چارچوب بیانیه‌های حمایت از جمهوری اسلامی ایران است.

سلطانيه همچنين تصريح كرد: در این کتاب عکس‌هایی از بازدید مقامات کشورهای عضو غیرمتعهدها از تأسیسات هسته‌ای کشورمان به ویژه نطنز در سالهای 2007 و 2011 چاپ شده است.

نماینده دائم كشورمان در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خاطرنشان كرد: این کتاب حاوی اسنادی تاریخی از سفر سفرا و مقامات عضو کشورهای غیرمتعهدها ، گروه 77 و اتحادیه عرب است که در آن عکسهایی از حضور آنان در کنار سانتریفیوژها در نطنز دیده می‌شود.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار