رئیس اداره آموزش علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی گفت: قاريان بين‌المللی اذان و قرآن حرم مطهر امام رضا(ع) را در هفته جاری تلاوت مي‌كنند


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مهدی لسانی با بيان اين مطلب تصریح کرد: در هفته جاری جلسات ترتيل و محافل انس با قرآن كريم و اذان در افق‌های صبح، ظهر و مغرب حرم مطهر حضرت ثامن الائمه(ع) توسط قاریان بین‌المللی انجام می‌شود.

وی افزود: جلال نجاتيان، حميدرضا عباسی و حميدرضا احمدي‌وفا به ترتيب قاريان و موذنان در افق‌های صبح، ظهر و مغرب، 21 مرداد و كاظم نورالهی، امير لعل اول و سيد مرتضي سادات فاطمي، قاريان و مؤذنان افق‌هاي صبح، ظهر و مغرب روز 22 مرداد بودند.

لسانی با بیان این‌که 23 مرداد ماه اذان صبح توسط كبير قلندرزاده انجام خواهد شد، تصريح كرد: جواد رجايی اين مسئوليت را در افق ظهر و جواد كاشفی در افق مغرب به عهده دارند.

رئیس اداره آموزش علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی ادامه داد: 24 مردادماه نیز رضا جاويدی، مصطفی احمدی و حميد شاكرنژاد به ترتيب تلاوت و اذان حرم مطهر رضوی را عهده‌دار خواهند بود.

وی مهدی يعقوبی، سيد جواد حسينی و جواد پناهی را از قاريان و موذنان 25 مردادماه، در افق‌های صبح، ظهر و مغرب اعلام كرد و ادامه داد: مصطفی ملكی اين مسئوليت را در افق صبح، مهدی شجاع در افق ظهر و سيد جواد سادات فاطمی در افق مغرب 26 مرداد ماه به عهده دارند.

رييس اداره آموزش علوم قرآن و حديث آستان قدس رضوی با بیان اين‌كه تلاوت و اذان حرم مطهر رضوی از شبكه خراسان رضوی پخش خواهد شد، خاطرنشان كرد: تلاوت 27 مردادماه در افق صبح به عهده مسعود پنجه است و حسين پوركوير اين مسئوليت را در افق مغرب به عهده خواهد داشت./س 

برچسب ها: اذان ، قرآن ، حرم امام رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.