معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی كهگیلویه و بویراحمد گفت: آگاهی نداشتن آحاد مختلف مردم این استان از قوانین و مقررات پلیسی زمینه فعالیت مجرمان و بزهكاران را بیش از پیش افزایش می دهد.

 
سرهنگ 'فرامرز خلیلی نیا' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: توجه روزافزون مردم كهگیلویه و بویراحمد به هشدارهای پلیس یكی از موثرترین روش ها برای پیشگیری از وقوع انواع جرایم در این استان است.
وی بیان كرد: پلیس كهگیلویه و بویراحمد با بهره گیری از توان و امكانات خود در راستای برقراری نظم و امنیت مطلوب در نقاط مختلف این استان از هیچ تلاشی دریغ نمی كند.
خلیلی نیا اظهار داشت: همكاری و مشاركت همه جانبه قشرهای مختلف مردم كهگیلویه و بویراحمد با پلیس این استان به منظور تثبیت امنیت پایدار یك اصل ضروری و انكارناپذیر است.
وی عنوان كرد: برای گسترش هر چه بیشتر امنیت در كهگیلویه و بویراحمد و تداوم آن آحاد مختلف مردم این استان می بایست سهمی در تولید امنیت داشته باشند.
خلیلی نیا ابراز داشت: پلیس كهگیلویه و بویراحمد با همكاری مردم این استان توانست در زمینه كشف و پیشگیری از وقوع انواع جرایم در استان به موفقیت های ارزنده ای دست یابد.
وی افزود: جلب اعتماد و رضایت مردم نقاط مختلف كهگیلویه و بویراحمد از اولویت های كاری پلیس این استان به شمار می رود.
خلیلی نیا گفت: در ماه رمضان پلیس كهگیلویه و بویراحمد بر واحدهای صنفی این استان از جمله اغذیه فروشی ها و مراكز پذیرایی نظارت دقیق و مستمر دارد و با واحدهایی كه متصدیان آنها شئونات اسلامی را رعایت نكنند قاطعانه برخورد خواهد شد./س

برچسب ها: قوانین ، پلیس ، مجرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.