تیم شمشیربازی سپاهان به عنوان نایب قهرمانی بیستمین دوره لیگ سراسری کشور در اسلحه اِپِه بانوان دست یافت.

تیم شمشیربازی چادرملو اردکان، در دیدار‌های مرحله نهایی دور برگشت لیگ سراسری شمشیربازی بانوان که در سالن «آکادمی سرهنگ پور»، مجموعه ورزشی نصر اصفهان برگزار شد به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها رسید.

تیم شمشیربازی فولاد مبارکه سپاهان نیز به عنوان تنها نماینده استان در مجموع ۹۱ دیدار شامل ۵۵ دیدار دور رفت و ۳۶ دیدار دور برگشت به عنوان نایب‌قهرمانی بیستمین دوره لیگ سراسری کشور دست یافت.

در پایان این فصل از مسابقات لیگ سراسری کشور در بخش اسلحه اپه که با حضور ۹ تیم انجام شد، پس از تیم‌های چادرملو و فولاد مبارکه سپاهان که به ترتیب به عنوان اول و دوم رسیدند، تیم‌های پیکو تهران و راهنما آکادمی تهران در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

 پیش از این تیم شمشیربازی مردان «چادرملو اردکان» نیز در بیستمین دوره لیگ سراسری کشور در رشته اسلحه اپه که دوازدهم این ماه به میزبانی اصفهان برگزار شد به رتبه نخست دست یافته بود.

بازیکنان تیم شمشیربازی فولاد مبارکه سپاهان در بیستمین دوره لیگ سراسری کشور در اسلحه اپه ریحانه رضایی، غزل حاج علی‌اکبری، فاطمه ابوالحسنی، سمیرا سید حسینی و مربی این تیم مرضیه رضایی و سرپرست مهشاد ایوبی بودند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.