"ميشل اورن" سفير اسرائيل در آمريکا مطلبي را که در آن ايران را با حمله مرزي در صحراي سينا مرتبط دانسته بود، از صفحه توئيتر خود حذف کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه جروزالم پست، "اورن" صبح روز دوشنبه در پيامي در توئيتر نوشته بود، ايرانيان باز هم از تروريست ها حمايت کردند تا به مرز جنوبي ما حمله کنند. در اين حمله، تروريست ها 15 نيروي مصري را کشتند و مي خواستند مردم غيرنظامي اسرائيلي را قتل عام کنند.

اما تا عصر اورن اين مطلب را از صفحه خود در توئيتر حذف کرد. چرا؟ هيچ توضيحي در اين مورد ارائه نشد تا اينکه مقامات ارشد ارتش اسرائيل اذعان کردند ايران در اين حمله نقشي نداشته و حتي حامي عاملان آن هم نبوده است.    

عصر روز دوشنبه، اورن باز هم مطلبي در صفحه توئيتر خود گذاشت و اين بار گروهي وابسته به القاعده را متهم شناخت.

ايهود باراک، ‌وزير جنگ رژيم صهيونيستي به اعضاي کميته امور خارجي و دفاعي کنست گفت: اين حمله به وسيله يک گروه وابسته به القاعده انجام شده است.



براساس اطلاعات جاسوسي ارتش اسرائيل، حمله کنندگان از ساکنان باديه نشين شبه جزيره سينا بوده اند.

در ادامه مقاله نويسنده با طرح اين پرسش که چه عاملي سفير اسرائيل در آمريکا را برآن داشته بود تا به سرعت ايران را به دست داشتن در اين حمله متهم کند، نوشته است دليل اين اظهار نظر فوري نامشخص است اما مي توان آن را با جوي که اين روزها بر کابينه اسرائيل حاکم است مرتبط دانست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار