غربي ها مدارک و شواهد زيادي ارائه کرده اند که از مشارکت کشورهاي غربي در جنگ سري عليه سوريه و احتمال دخالت نظامي آنها در اين کشور سخن مي گويد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه، مدارک و شواهد غربي زيادي در خصوص دست داشتن غرب در جنگ عليه سوريه وجود دارد که جديدترين آنها گزارش مجله اشپيگل آلمان است که از مشارکت غرب در جنگ سري در سوريه با استفاده از همه امکانات موجود خبر مي دهد.
 بر اين اين اساس با توجه به تحليل مارکوس کاين کارشناس مسائل امنيتي موسسه علوم و سياست برلين اکنون مي توان از احتمال اقدام نظامي غرب عليه سوريه سخن گفت. وي در تحليل خود از ابزارهاي مختلف غرب عليه سوريه سخن مي گويد که استفاده از اعضاي سابق واحدهاي ويژه انگليس براي آموزش افراد مسلح سوري در عراق و عربستان از آن جمله است. کمک هاي آمريکا به قطر و عربستان براي ارسال محموله هاي سلاح براي گروه هاي تروريستي، کمک کشورهاي غربي به مسئولان سوري براي فرار از اين کشور، استفاده از هواپيماهاي جاسوسي آمريکا و قرارگرفتن واحدهاي ويژه در حال آماده باش براي دخالت در سوريه از ديگر اقدامات غرب عليه سوريه به شمار مي رود.  
در بخش ديگري از گزارش آمده است: غرب همچنين اقدامات ديگري عليه سوريه انجام مي دهد يا در صدد انجام آنهاست که حملات الکترونيکي به مراکز فرماندهي و ارتباطي ارتش سوريه و نيز حمله به مراکز رسانه اي اين کشور از جمله اين اقدامات به شمار مي رود. همه اين امور دست داشتن غرب و کشورهاي حوزه خليج فارس در اقدامات عليه سوريه و مردم اين کشور را نشان مي دهد.
برچسب ها: مدارک ، سوریه ، دخالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار