در حالي که شرکت پژو-سيتروئن در حال حذف بيش از 8 هزار فرصت شغلي در فرانسه و تعطيلي چندين کارخانه اش در اين کشور است، در روسيه يک کارخانه جديد راه اندازي کرده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پنج تلويزيون فرانسه ؛ هدف شرکت پژو-سيتروئن افزايش فروش محصولات خود در روسيه عنوان شده است.
کارخانه پژو در منطقه کالوگا در دويست کيلومتري مسکو که پيشرفته ترين کارخانه خودروسازي در روسيه به شمار مي رود خودروهاي پژو408 را مونتاژ مي کند. خودروهاي لوکس توليدي اين کارخانه به بازار فرانسه صادر نخواهد شد.
اين کارخانه 1200 فرصت شغلي جديد ايجاد کرده است.
زنان زيادي با درآمدهاي نسبتا بالا در اين کارخانه فعاليت مي کنند. بيشتر قطعاتي که در کارخانه پژو در روسيه مونتاژ مي شود، توليد فرانسه است.

ميانگين دستمزد کارگران اين کارخانه حدود 800 يورو در ماه است که اين مبلغ با توجه به بازار کار در روسيه رقم مناسبي محسوب مي شود.
چندين تکنيسين فرانسوي نيز در اين کارخانه حضور دارند.
قيمت خودروي پژو408 روسي حدود 13 هزار و 500 يورو است که اين قيمتي مناسب براي چنين خودرويي در رقابت با مدلهاي مشابه رقيب است.
يکي از سياستهاي ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه با هدف جذب سرمايه گذاري خارجي ، کاهش ماليات هاي شرکتهاي خودروسازي خارجي در صورت توليد اين خودروها در روسيه است. اين مسئله موجب کارآفريني در کشور نيز مي شود.
برچسب ها: پژو ، فرانسه ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار