نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: بانوان قمی از یک ماه دیگر در پیکارهای سافت‌بال قهرمانی کشور با حریفان خود پیکار می‌کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، ندا زمانی گفت: اکنون نیز رقابت‌های سافت‌بال قهرمانی بانوان کشور در راه است و بر اساس اعلام انجمن سافت‌بال و بیس‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، این مسابقات در شهریور ماه برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: در واقع این ششمین دوره مسابقات سافت‌بال قهرمانی بانوان کشور محسوب می‌شود که بر اساس برنامه انجمن سافت‌بال و بیس‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی کرمان برگزار خواهد شد.
زمانی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این رقابت‌ها از روز شانزدهم شهریور ماه امسال کلید می‌خورد و البته در حالی به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت که تیمی قوی از قم قصد حضور در این رقابت‌ها را دارد.
نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده افزود: مسابقات قهرمانی کشور با حضور 12 تیم در دو ورزشگاه در شهرستان کرمان برگزار می‌شود در حالی که در دوره قبل تیم البرز موفق شد به مقام قهرمانی برسد./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.