با كارگرداني مراسم افتتاحيه المپيك؛

دني بويل به آرزوي خود رسيد

دني بويل برنده اسكار براي فيلم "ميليونر زاغه نشين "در المپيك 2012 به آرزوي خود رسيد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از گاردين، مراسم افتتاحيه المپيك 2012 صحنه بزرگي از نمايش انساني بود كه تاريخ انگلستان را از زمان انقلاب صنعتي به نمايش كشيد.

 اگرچه انتقادات زيادي به نحوه برگزاري مراسم افتتاحيه شد اما از سوي دست اندركاران صنعت سينما با استقبال روبرو شد، زيرا آن را گام جديد براي پيشرفت صنعت سينما و عرصه جديدي براي جلوه آن مي‌دانند.

بعد از مراسم افتتاحيه المپيك و اعلام شدن نام دني بويل به عنوان كارگردان اين رويداد بزرگ، بسياري از توجه ها به سوي وي جلب شد.

وي در پاسخ به اين سوال گاردين كه چرا مراسم المپيك نوعي ساختار شكني بود و چرا آن را به صحنه‌ي بزرگي از نمايش انساني تبديل كرده؟ چنين گفت: اينكه چرا مراسم افتتاحيه 2012 بسيار متفاوت از گذشته بود را بايد معلول دو علت بدانيم يكي از آنها ‌آرزوي ديرينه من براي تبديل كردن صحنه مراسم افتتاحيه و اختتاميه  المپيك به صحنه بزرگي از نمايش انساني بود و ديگر اينكه در سال 2008 كه المپيك در چين برگزار شد، چيني ها تمام خلاقيت ها و كارهايي كه مي شد براي مراسم افتتاحيه و اختتاميه باشكوه را انجام دادند و فكر مي‌كنم ديگر كسي نمي توانست چيزي جالب تر از آن را پديد آورد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.