در کشور یمن ناگهان در چشم کودکی نام مبارک رسول (ص) حک و رؤیت شد. این حادثه نیز تعجب همگان را برانگیخت و موجب شگفتی چشم پزشکان شده است و تا به این لحظه علت به وجود آمدن این وضعیت را نفهمیده اند.

به گزارش سرويس وبگردي باشگاه خبرنگاران به نقل از شیعه آنلاین، چندی پیش خبری در رسانه های مختلف روسیه منتشر شد که حاکی از پدیدار شدن آیات قرآن کریم روی پوست بدن یک نوزاد در منطقه قفقاز بود.

انتشار آن خبر تعجب همگان به ویژه افکار عمومی روسیه و منطقه قفقاز را برانگیخت تا جایی که «موخو علی اف» رئیس جمهور داغستان نیز برای دیدن این معجزه به منزل این کودک و والدین او رفت.

مادر این نوزاد اعلام کرد: هر دوشنبه و جمعه کودکش دچار تب ۴۰ درجه ای می شد و پس از آن آیاتی از کلام الله مجید روی پوست او نقش بست و در مدت 3 روز هم دیگر اثری از آن نوشته ها باقی نماند. این خانواده نام کودکشان را "علی” گذاشته اند.

والدین نوزاد می گویند: قصد نداشتند به مردم در این باره چیزی بگویند تا زمانی که بر روی بدن کودک جمله "حدیث مرا به مردم نشان دهید” بوجود آمد و آنها از تصمیم خود منصرف شدند.

"عبدالله" امام جماعت مسجد روستای «کراسنو- اکتیابرسکایا» معتقد است که این آیات علائمی از سوی پروردگار بوده است. اما این بار در کشور یمن ناگهان در چشم کودکی نام مبارک رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم حک و رؤیت شد.

                            

 این حادثه نیز تعجب همگان را برانگیخت و موجب شگفتی چشم پزشکان شده است و تا به این لحظه علت به وجود آمدن این وضعیت را نفهمیده اند.
برچسب ها: نام ، چشم ، کودک ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
حجت اله عرفانیان
۱۸:۳۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
با سلام در گوگل بنویس عکس نام محمد علیست و زیباترین نام محمد و علی را ببین از هر طرف محمد علی خوانده میشود یا بنویس اسلامه حق245اسلامه حق 245 یعنی علی 110+135 فاطمه = 245 فاطمه و علی اسلامه حق میباشند پیامبر فرمود فقط یک فرقه اهل نجات است به ابجد قرآنی فرقه 385 شیعه 385 فقط فرزندان علی و فاطمه اهله نجات هستند شیعیان فاطمه صلوات الله علیه و دشمنان فاطمه ظالم 971 - 430 مقصر = 541 +430 مقصر = 971 ظالم به دست میآید لعنت خدا بر ظالم و مقصر عالم 541 قاتلی 541 لعنت خدا بر دو دشمن فاطمه کسی که فاطمه را به شهادت رساند 310+231= 541 لعنت الله علیه ظالم و مقصر عالم
Iran (Islamic Republic of)
masomeh fathi
۰۲:۱۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۱
خیلی عجیب و در عین حال جالب و شگفت انگیزه..باعث شددقایقی عمیقا به فکر فرو برم ....
خدای بزرگ داره معجزات آخرازمانو آروم آروم به همه نشون میده...
کاش همه بیدار شیم و برا ظهور امام زمانمون دعا کنیم
الهم عجل لولیک الفرج.. آمین