فرماندار گچساران گفت: 21طرح صنایع وابسته بخش كشاورزی در كمیته توسعه بخش كشاورزی گچساران با اعتباری افزون بر 45 میلیارد ریال به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج 'محمد شفیعی' جلسه توسعه بخش كشاورزی شهرستان گچساران افزود: با پرداخت تسهیلات تصویب شده ،كارخانه های بسته بندی تولیدات مواد غذایی وابسته به بخش كشاورزی در این شهرستان ایجاد و در مجموع حداقل 100 شغل مستقیم پایدار ایجاد خواهد شد.
وی اظهار داشت: با توجه به نام گذاری امسال به نام 'تولید ملی حمایت از كار و سرمایه ایرانی' حمایت از تولید كنندگان و سرمایه گذاران توسعه بخش كشاورزی باید در سر لوحه برنامه های دولت عدالت محور قرار گیرد.
وی تاكید كرد: رونق صنایع وابسته كشاورزی علاوه بر ایجاد اشتغال جدید، باعث درآمدزایی بیشتر برای كشاورزان می شود چرا كه كشاورزان در صورت نبود صنایع تبدیلی با تحمل هزینه حمل و نقل و پایین آمدن كیفیت محصول تولیدی با توجه به گرمای هوا را نیز دچار خسارت می شوند .
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج در این جلسه مقرر شد شورای تخصصی متشكل از كارشناسان جهاد كشاورزی ، بانك كشاورزی و منابع طبیعی برای بررسی موانع توسعه بخش كشاورزی در این شهرستان تشكیل شود./س
برچسب ها: صنایع ، کشاورزی ، تصویب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.