مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ماه مبارک رمضان موسم کمک به فقرا و نیازمندان و دستگیری از ایتامی است که در نهایت مظلومیت چشم‌انتظار دستان پر مهر خیران هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  بهروز زلالی امروز در همایش مسجد محور دستگیری از نیازمندان در اردبیل افزود: ظرفیت مساجد در امور خیریه به میزان مناسب و مطلوب مورد توجه قرار نگرفته به طوری که ما با محوریت مسجد می‌توانیم در ماه مبارک رمضان سفره‌های افطاری کریمانه باز کرده و فقرا و نیازمندان را با سادگی و کمترین هزینه سیراب کرده و اطعام کنیم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت مساجد آن هم در قالب شبکه‌های اجتماعی محلات طرح‌های اکرام و اطعام فقرا و نیازمندان را انجام دهد، گفت: در ماه مبارک رمضان مساجد که کانون پر جوش و خروش امت اسلامی است می‌تواند بستر‌آفرین چنین حرکت‌های بی‌بدیل باشد.

زلالی خدمت‌رسانی به نیازمندان را رسالت اصلی و سیاست واقعی نهاد انقلابی کمیته امداد برشمرد و گفت: همه باید در این امر خیرخواهانه و خداپسندانه مشارکت کنند و با انجام وظایف و تکالیف بتوانیم اهداف و سیاست‌های حمایتی خود را تحقق عینی ببخشیم.

وی چنین حرکت‌هایی با محوریت مسجد را در کنار ثمرات متعدد معنوی و ارزشی زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی توصیف کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه بیشتر ساکنان برخوردار از خدمات کمیته امداد در مناطق روستایی سکنی گزیده‌اند، افزود: هم اکنون بیش از 10 هزار دانش‌آموز و دانشجو را زیر پوشش خدمات حمایتی برده‌ایم که در ایام تابستان نیز برای این دانش‌آموزان و دانشجویان برنامه‌های فرهنگی، معرفت‌افزایی و حضور در صحنه‌های مختلف اجتماعی و انقلابی را تدارک دیده‌ایم./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.