کارشناس مسايل سياسي در لبنان گفت: سخنان دبيرکل حزب الله لبنان به معناي حمايت از سوريه به عنوان بخشي از محور مقاومت در منطقه در برابر توطئه خارجي بود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم ؛ اين شبکه در ادامه افزود : سخنان شب گذشته سيد حسن نصرالله در سالگرد پيروزي در جنگ ژوئيه، ارائه ديدگاه فراگير و راهبردي در مورد مرحله کنوني در منطقه به ويژه سوريه و لبنان بود.

نصرالله هشدار داد که مقاومت با هر حمله اسرائيل مقابله خواهد کرد. اين سخنان نصرالله نشان داد که مقاومت در آمادگي کامل قرار دارد. نصرالله مقاومت را از کشمکش هاي سياسي در داخل لبنان و نيز تحولات منطقه جدا کرد.

الرواس تصريح کرد : نصرالله تاکيد کرد سوريه بخشي از محور مقاومت در منطقه است بنابراين نبايد دمشق را در برابر توطئه خارجي تنها تصور کرد. ما بايد در شرايط کنوني از سوريه حمايت کنيم و اميدوار باشيم که انفجار روز گذشته در دمشق، سرآغاز پايان مشکلات در سوريه باشد.

وي اضافه کرد: روشن است که تروريستها در سوريه به دنبال تغيير سياست خارجي دمشق هستند تا اين کشور در خدمت برنامه هاي شيخ نشين هاي خليج فارس و در پشت سر آنها آمريکا و صهيونيستها دربيايد.

برچسب ها: نصرالله ، سوریه ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار