وزارت اطلاع رساني سوريه تأکيد کرد، خبرها و تصاويري که پايگاههاي اينترنتي از لحظه وقوع انفجار تروريستي ديروز در ساختمان امنيت ملي در دمشق منتشر مي‌کنند، صحت ندارد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الدنيا؛ وزارت اطلاع رساني سوريه در بيانيه‌اي افزود: اين تصاوير و خبرها محصول سازمانهاي اطلاعاتي و مراکز جنگ رواني است.

اين بيانيه تصريح کرد، از لحظه وقوع اين جنايت تروريستي، صدها پايگاه اينترنتي و شبکه‌هاي ماهواره‌اي در يک هماهنگي ملموس به پخش و تزريق موجي از اطلاعات و خبرها و تصاويري که شهروندان سوري و روحيه آنان را هدف قرار داده‌اند اقدام کرده‌اند.

وزارت اطلاع رساني اعلام کرد اين خبرها و تصاوير بيانگر ناتواني آشکار توطئه‌گران در خارج و هسته‌هاي آنان در داخل است و اين ناتواني و يأس باعث مي‌شود که پايگاههاي اينترنتي و شبکه‌هاي ماهواره‌اي به چنين رفتارهايي متوسل شوند و با تلاش مأيوسانه مي‌خواهند از سرخوردگي خود رها شوند و آن را به مردم سوريه منتقل کنند.

وزارت اطلاع رساني سوريه تصريح کرد اين شيوه پست رسانه‌اي را محکوم و تأکيد مي‌کند آنچه را که باندهاي مسلح در تحقق آن ناتوان بوده‌اند رسانه‌هاي مزد بگيرد نمي‌توانند آن را محقق کنند.
برچسب ها: سوریه ، انفجار ، دمشق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار