شمار زيادي از اعضاي گروههاي تروريستي مسلح در دمشق ، ادلب ، حماه و حمص در درگيري با نيروهاي دولتي سوريه کشته ، زخمي و دستگير شدند و مقادير زيادي سلاح نيز در حماه مصادره شد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ يگانهايي از نيروهاي مسلح سوريه شماري از هسته هاي تروريستي را که به محله  الميدان در دمشق نفوذ کرده بودند تعقيب کردند و شمار زيادي از آنها را کشتند و تعدادي را نيز دستگير کردند .

همچنين يگانهايي از نيروهاي مسلح حمله شماري از گروههاي تروريستي مسلح را در منطقه حجر الاسود و لسبنه در دمشق دفع کردند . آنها در تلاش بودند به مردم حمله کنند و مجبورشان سازند خانه هايشان را ترک کنند .

يگانهاي مسلح توانستند خسارات زيادي به تروريستها وارد کنند و شماري از آنها را بکشند و تعدادي را نيز زخمي کنند و شماري را نيز دستگير شدند .

در حماه نيز نيروهاي دولتي موفق شدند به شماري از مخفيگاههاي تروريستها در محله هاي حميديه و الحاضر يورش ببرند و خسارات زيادي به آنها وارد و مقادير زيادي سلاح مصادره کنند .
گفتني است پس از دريافت گزارشهاي مردمي و پيگيري ، نيروهاي دولتي سوري توانستند به مخفيگاههاي تروريستها در حميديه و الحاضر در حماه حمله کنند و با آنان درگير شدند و تلفات  زيادي به آنها وارد کنند و سلاحهايشان را مصادره کردند .

تفنگهاي خودکار ، قناصه ، تيربار ، خمپاره هاي آر پي جي ، نارنجک ، گلوله هاي آنرگا ، هفت تير ، گلوله تيربار و قناصه هاي ناتو بخشي از سلاحهاي مصادره شده است .
گروههاي تروريستي از اين سلاحها براي حمله نيروهاي امنيتي و ربودن مردم و شکنجه آنها استفاده مي کردند .
طلال سخنه يکي از قربانيان گروههاي تروريستي مسلح است .

برچسب ها: سوریه ، تروریست ، مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار