ياد و خاطره "بي‌بي قصه‌هاي مجيد" و آن دوران را بخير و گرامي مي‌دارم.

نوش آفرين انصاري،دبير شوراي كتاب كودك و عضو پيوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسي در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو وتلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:ياد كردن از بي‌بي‌قصه‌هاي مجيد تمامي خاطرات ذهن ما را ورق مي‌زند و شاهديم كه در قصه‌هاي مجيد آثار "مرادي كرماني" ، زن هميشه از جايگاه والايي برخوردار بوده است.
وي افزود:"بي‌بي" قصه‌هاي مجيد،نشانه لطف و عشق يك مادر است و سلام مي‌كنم به تمامي مادربزرگ‌هاي جهان و گرامي مي‌دارم" بي‌بي" استاد پوراحمد را و براي او آرامشي را از درگاه پروردگارم خواستارم.
ويبا اشاره به كتاب‌هاي "هوشنگ مرادي كرماني" اظهار داشت:كتابهاي‌"مرداي كرماني" به بيش از 20 زبان دنيا ترجمه شده است.
انصاري افزود:متاسفانه بيشتر مردم ما از خواندن كتاب دوري مي‌كنند و بيشتر شادي هاي بچه‌ها به همين دليل از بين مي‌رود.
عضو پيوسته فرهنگستان زبان،ادامه داد:اميدوارم رسانه راديو، به خصوص شبكه راديويي فرهنگ بتواند با نظر سنجي از مخاطبان و پدرها و مادر،برنامه‌هايي را براي كودكان و نوجوانان بسازد.
وي با اشاره به برنامه‌هاي راديو فرهنگ در حوزه كتاب اظهار داشت:سالها در راديو فرهنگ به برنامه‌سازي پرداختم و معتقدم  بايد برنامه‌هاي مخصوص كودك در حوزه كتاب افزايش يابد.
انصاري ادامه داد:‌اميدوارم اين همايش و پند‌هاي بزرگان حاضر در اين جمع بتواند والدين را مشتاق به كتابخواني براي فرزندانشان كند.
وي خاطرنشان كرد:گوش فرادادن به نظرات و انتقاد‌هاي مخاطبان مي‌تواند نقش بسزايي را در برنامه‌سازي عوامل راديويي داشته باشد./ه

برچسب ها: نوش ، آفرین ، انصاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار