" حس تنهایی" با توجه به مضمونش نیازمند خلق فضایی وهم انگیز در موسیقی متن بود و من تلاش کردم این فضا را ایجاد کنم .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدکلاسی بهار آهنگساز فیلم تلویزیونی "حس تنهایی" ضمن گفتگو با خبرنگار سیمافیلم در مورد ساخت موسیقی این فیلم اعلام کرد: " حس تنهایی"  با توجه به مضمونش  نیازمند خلق فضایی وهم انگیز  در موسیقی متن بود و  من تلاش کردم  این فضا را ایجاد کنم .

کلاسی بهار با بیان این مطلب افزود:  شیوه کار من در موسیقی متن معمولا آکوستیک است و  حتی اگر بخواهم از صداهای الکترونیک استفاده کنم  نیز حتما یک ساز زنده  همچون فلوت یا پیانو نیز فضا را همراهی خواهد کرد کما اینکه  ساز خودم ویولون است و  به عنوان امضای کار در همه آثارم از آن استفاده می کنم .

وی افزود:  بحث موسیقی در مقوله تله فیلم چندان جدی گرفته نمی شود اما  خوشبختانه چون آثار تولید شده در مرکز سیمافیلم  با نظارت و دقت بیشتری  ساخته و ارائه می شوند  آهنگسازان نیز تلاش می کنند از تمام توان خود استفاده کنند و من در همکاری های مداومی که با این مرکز داشته ام  از تمام توان خود برای ارائه اثری ماندگار استفاده کرده ام.

این آهنگساز تصریح کرد: در جدیدترین همکاریم با سیمافیلم ؛موسیقی متن فیلم " حس تنهایی " این نگاه را تعمیم دادم  کما اینکه این فیلم با توجه به قصه اش و حس و شرایط خاصی که شخصیت اصلی داستان داشت  فضای وهم آلودی را  می طلبید و این فضای وهم آلود با رنگ فیلم یکی بود .

وی افزود:  تم اصلی فیلم با ساز پیانو شکل گرفته است  و در واقع پیانو بستر اصلی ملودی  ساخته شده است و با روحیات شخصیت زن داستان با بازی سارا خوئینی ها همخوانی دارد .

در " حس تنهایی" به کارگردانی مجید حسین شیرودی؛ سارا خوئینی‏ها، بهزاد خداویسی، علی اسکندری، نیلوفر هوشمند، حبیب ثامنیه، حسن شجاعی ایفای نقش کرده اند.
" حس تنهایی" براساس فیلمنامه‏ای از مجیدحسین شیرودی قصه مهتاب وکیل مستقل و پایه یک دادگستری  را روایت می کند که همواره پرونده های سنگین به او سپرده می شود این بار با موضوع طلاق کسی مواجه می شود که... .

 

گفتنی است محمد کلاسی بهار در کارنامه کاری اش ساخت موسیقی متن مجموعه " بچه های بهشت" به کارگردانی خسرو معصومی از محصولات مرکز سیمافیلم را نیز به ثبت رسانده است .

همچنین ساخت موسیقی مجموعه هایی همچون " باغ شیشه ای" به کارگردانی مهدی مظلومی ، " سرنوشت" ساخته محمدرضا زهتابی ، " نامه های بالدار" به کارگردانی امیر فیضی و " کودکی بزرگان " اثر رضا بهشتی  از دیگر کارهای این آهنگساز پر کار است .

وی در همکاری مداوم خود با مرکز سیمافیلم برای تله فیلم های" خواب یک ستاره" ، " دیدار در سپیده دم " ، " روز بر می خیزد" " تنهایی " و ... نیز موسیقی ساخته است.

"حس تنهایی" را اصغر زائری در گروه اجتماعی مرکزسیمافیلم تولید کرده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.