عضوجمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: اظهارات عبدالله نوري جهت دهي شده توسط سرويسهاي غربي است كه از بلندگوي تريبون اصلاحات به صدا در مي آيد.

زهره  الهيان عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پيرامون اظهارات ضد و نقيض عبدالله نوري وزير سابق دولت اصلاحات مبني بر برگزاري رفراندوم  هسته‌اي از سوي نظام اظهار داشت: اظهارات  عبدالله نوري جهت دهي شده توسط سرويسهاي غربي است كه از بلندگوي تريبون اصلاحات به صدا در مي آيد.

وي در ادامه با بيان اينکه اظهارات برخي از چهره هاي برانداز و مخالف نظام درخصوص مسائل مهم كشوري قابل اعتنا نيست تصريح كرد: از آنجا كه پيشرفت و توسعه در زمينه فن آوري هسته اي حق مسلم هر ايراني است و اين موضوع در دولت اصلاحات به تعليق درآمد لذا در حال حاضر اظهارات برخي از چهره هاي اصلاح طلب وابسته به اپوزيسيون غرب قابل اعتنا نيست چراكه اين اصلاح طلبان بودند كه به مخالفت با نظام برخاسته و فتنه ي 88 رارقم زدند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان خاطر نشان کرد: اظهارات اين دسته از افراد جاي انتقاد هم ندارد چرا که ماهيت آنها به طور کامل براي مردم و نظام محرزاست لذا ادامه فعاليتهاي هسته اي ايران دردل دشمنان نظام هول و هراس انداخته به ناچار آنها ناگفته هاي خود را از طريق افرادي همچون نوري ابراز ميكنند.
انتهاي پيام/ب2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار