مدير كل امور اجتماعي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: توليد ثروت و ارزش، توسعه فناوري هاي نوين و ايجاد اشتغال مولد از جمله مسائلي است كه توجه به كارآفريني را دو چندان كرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مسعود كاظم زاده با تاكيد بر اينكه كارآفريني به عنوان موتور محركه توسعه اقتصادي كشورها مطرح است، گفت: توليد ثروت و ارزش، توسعه فناوري هاي نوين و ايجاد اشتغال مولد از جمله دلايلي است كه توجه به كارآفريني را دو چندان كرده چرا كه مي توانيم در سايه كارآفريني رشد و پيشرفت كشور را به همراه افزايش بهره وري و رفاه اجتماعي شاهد باشيم.
وي همچنين بر ضرورت توسعه كارآفريني اشاره و اظهار داشت: كارآفريني با نوآوري زمينه ساز اشتغال مولد براي جامعه است و توسعه كارآفريني و ترويج فرهنگ آن مي تواند بسيار موثر و شفابخش براي اقتصاد كشور باشد و موجب رفع بيكاري شود.
مدير كل امور اجتماعي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي خاطر نشان كرد: كار آفرينان ما با مهار وابستگي كشور به كالاي كشورهاي تحريم كننده جايگزين ديگري در بازارهاي جهاني براي ادامه حيات خود و صدور كالاهاي ايراني پيدا كرده اند به طوري كه مي توان گفت افق جديدي پيش روي ما گشوده اند.
*به گزارش كارگاه آموزشي توسعه ظرفيت هاي علمي
در ادامه اركاني مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي با اشاره به برگزاري كارگاه آموزشي توسعه ظرفيت هاي علمي اظهار داشت: اين كارگاه آموزشي با حضور مشاور ارشد صندوق توسعه سازمان ملل و با هدف توسعه ظرفيت هاي علمي در جهت سياست گذاري اقتصادي و اجتماعي و بهبود رشد اقتصادي فراگير امروز با تلاش معاونت رفاه اجتماعي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و متخصصان و كارشناسان آن معاونت در وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي برگزار شد.
وي افزود: در اين كارگاه آموزشي هدف انتقال تجارب بين المللي كه در راستاي توسعه ظرفيت هاي علمي است مورد نظر بوده است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار