نماز جمعه مردم را با ولایت و حاکمیت پیوند میدهد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان، معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان در جلسه هماهنگی گرامیداشت سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در کشور گفت: نماز جمعه مردم را با ولایت و حاکمیت پیوند میدهد و نمازگزاران مسائل و مشکلات کشور و جهان اسلام را از یک منبع قابل اعتماد دریافت می کنند.

خلخالی ایجاد وحدت اسلامی را یکی از برکات نماز جمعه برشمرد و افزود: نماز جمعه بین جوامع اسلامی وحدت و هماهنگی ایجاد می کند و سنگر مستحکم اسلام است  و ائمه جمعه نیز حافظان این سنگرند و در شکل گیری افکار سیاسی، فرهنگی  و اجتماعی مردم نقش بسزایی دارند .

محمد حسن پیرچه دبیر شواری سساست گذاری ائمه جمعه استان هم در این نشست از برگزاری نماز جمعه در 17 نقطه از استان خبر داد و اظهار داشت: مردم متدین استان سمنان اقبال خوبی از نماز جمعه دارند.

وی از آغاز دهه تکریم مساجد و غباروبی ان از فردا خبر داد و افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان باید خانه خدا اماده استقبال از مهمانان باشد .

به گفته وی رصدبرای رویت  ماه مبارک رمضان هم 29 تیرماه توسط شش گروه در اقصی نقاط استان  انجام خواهد شد  .

وی اظهار داشت: نصب بنرهای تبلیغاتی، برگزاری برنامه های رادیویی و تلویزیونی ، تجلیل از فعالان نماز جمعه و تکریم ائمه جمعه های پیشین از جمله برنامه های استان سمنان در گرامیداشت سالروز اولین نماز جمعه کشور است که 5 مرداد به امامت آیت ا..  طالقانی در تهران برگزار شد. /س

برچسب ها: نماز جمعه ، خلخالی ، پیوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.