رئیس قرارگاه فرهنگی عمار گفت: در جمهوری اسلامی احدی را سراغ ندارم که مثل مقام معظم رهبری تلاش کنند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، از کرمانشاه،حجت‌الاسلام شیخ مهدی طائب در جمع جوانان، روحانیان و آحاد مختلف مردم در مسجد آیت الله بروجردی شهر کرمانشاه و در همایش ریزش‌ها و رویش‌ها اظهار کرد: حضرت عباس (ع)، سه درس عمده برای ما باقی گذاشتند؛ بصیرت، نوع زندگی که انتخاب کردند و راهی که در آن زندگی کردند.

طائب افزود: بصیرت یعنی اسلام شناسی و این بصیرت است که به درد انسان‌ها می‌خورد.بصیرت عباس بن علی (ع) به خاطر این بود که با امام زمانش بود و حجت زمانش برایش مهم بود. تاکید کرد: بصیرت حسینی و عباسی از ایران، جاهای دیگر دنیا را بیدار کرده است و مردم ما صفت عباسی پیدا کرده‌اند و راه دست‌یابی به عزت، راه عباس بن علی (ع) است.

وی اظهار کرد: بصیرت و علم به‌جای هم به کار نمی‌روند. ممکن است کسی عالم باشد، اما بصیر نباشد. علم و بصیرت به معنی آگاهی هستند، اما مدل آگاهی با هم تفاوت دارد.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار گفت: آگاهی از طریق تعاریف و کلیات، علم و آگاهی از طریق روئیت، بصیرت است.

*امروز ملاک ولایت‌مداری، ایستادگی در مقابل سختی‌هاست

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار تاکید کرد: امروز ملاک ولایت‌مداری، ایستادگی در مقابل سختی‌هاست و سختی‌ها، مانوری است که خدا برای ما قرار داده است.

طائب خاطرنشان کرد: شاخص ولی فقیه است و نمی‌گذارند لغزش پیدا کنیم و شاخص حجت زمان مانع از خارج شدن ما از جاده می‌شود.

وی بیان داشت: هیچ چیز باعث نمی‌شود مردم از صحنه بیرون روند و در انتخابات شاهد حضور باشکوه مردم بودیم و همین مردم در انتخابات ریاست جمهوری جواب دندان شکنی به دشمن می‌دهند.

طائب تصریح کرد: منتظر امام زمان (عج) بودن در دل مشکل رفتن است و با ولی بودن خیلی سخت و بصیرت به اندازه ظرف هر کسی است و هر کس با ولی نباشد، خودش ضرر می‌کند.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار تاکید کرد: ریزش‌ها از صدر اسلام تاکنون بوده است و فتنه 88 به‌دلیل بی‌بصیرتی بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: امام خمینی (ره)، آن زمان فرمودند: انقلاب را صادر می‌کنیم و امروز تحقق این موضوع را می‌بینیم و بیداری، استکبار را خفه کرده است.

طائب ادامه داد: در جمهوری اسلامی، احدی را سراغ ندارم که مثل مقام معظم رهبری تلاش کنند. صبح تا شب کار می‌کنند، مطالعه می‌کنند و نمی‌شود مانند ایشان بود.

وی افزود: تمام دنیا به زندگی مقام معظم رهبری متمرکز شده و اعتراف کرده، زندگی ایشان هیچ نقطه خاکستری ندارد و روشن است.مقام معظم رهبری، می‌بینند و می‌گویند و ما بعدها می‌فهمیم که چه فرموده‌اند./ج1

برچسب ها: کرمانشاه ، عمارت ، بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.