مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی اشتغال، سهم اشتغال استان تهران 380 هزار و 611 فرصت شغلی است.

احمد لطفی نژاد' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اعلام این خبر و مطرح شدن این امر در كارگروه اشتغال استان به ریاست استاندار تهران، اظهار داشت: برای پوشش این میزان اشتغال در سال 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' برنامه ریزی مطلوبی با در نظر گرفتن برش های دستگاهی و شهرستانی صورت گرفته است.

وی افزود: حضور تمامی مدیران كل اجرایی در جلسه كارگروه اشتغال استان بیانگر اهمیت توزیع تعهدات اشتغال سال 91 برای مسوولان، اهمیت اشتغال در سطح كشور و استان تهران است.

مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان تهران، خاطر نشان كرد: با تصویب سهمیه هر دستگاه و شهرستان در كارگروه بعدی، تدابیر لازم برای ایجاد فرصت شغلی، ثبت و ضبط افراد به عنوان كارجو در ردیف فرصت شغلی اتخاذ و كار عملیاتی آن آغاز خواهد شد.

لطفی نژاد، ایجاد اشتغال را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار تولید ملی دانست و گفت: این هدف گذاری خردمندانه رهبر فرزانه، گام بلندی برای تحقق آرمان های نظام مقدس اسلامی ایران پیش بینی شده در سند چشم انداز 20 ساله كشور است.

وی هدف و نگرش مقام معظم رهبری و به تبع آن مسوولان را پشتیبانی از تولیدات داخلی در حوزه های صنعتی و كشاورزی و تقویت چرخه تولید و اتقان در كار عنوان و اذعان داشت: مقام عظمای ولایت همواره جایگاه ویژه ای برای كارگران ایرانی قایل هستند و با تبیین و توصیف فعالیت های آنان، زحمات كارگران را ارج می نهند.

مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان تهران، كار و تلاش را نوعی مقابله به دشمن در تقویت دستاوردهای داخلی و اسلامی خواند و ابراز امیدواری كرد: تا با گامهایی استوار همراه با اندیشه و درایت در راستای اهداف متعالی مقام معظم رهبری و تحقق فرمایشات ایشان حركت نماییم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.