هادی مرزبان نمایش "شب روی سنگفرش خیس" را از نیمه تیر ماه سال جاری در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛هادی مرزبان نمایش "شب روی سنگفرش خیس" را از نیمه تیرماه سال جاری در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد برد.
متن این نمایشنامه در دهه 60 توسط زنده یاد اکبر رادی به نگارش درآمده و بهزاد فراهانی، فردوس کاویانی،فرزانه کابلی،بهرام ابراهیمی،علی رامز ،ایوب آقاخانی،مهدی عبادتی،شیوا مکی نیان و نیکی مظفری در آن به ایفای نقش می پردازند .
طراحی حرکت نمایش "شب روی سنگفرش خیس" را فرزانه کابلی بر عهده داشته و طراحی صحنه توسط وحید لاری انجام شده است .
موسیقی این نمایش اثری از امیر علیزاده است و طراحی پوستر و بروشور نیز توسط کیانوش غریب پور صورت گرفته است .
"فریبا ورکیانی" به عنوان برنامه ریز و مدیر تولید،"مهری آسایش" دستیار کارگردان ، " آزیتا خرمی" منشی صحنه ، "فخری سلیمی" مدیر هماهنگی ، "نازنین حسن پور" مدیر صحنه ، "علی زارعی" مشاور روابط عمومی و تبلیغات ، محمد آذربرزین و نسیم جعفری" روابط عمومی و تبلیغات و "هادی نوید" نیز به عنوان عکاس با این نمایش همکاری دارند .
 لازم به ذکر است؛مرزبان در سال 1377 نمایش "شب روی سنگفرش خیس" را در تالار اصلی تئاتر شهر به روی صحنه برده است .
مرزبان پیش از این دیگر آثار زنده یاد اکبر رادی نظیر "لبخند با شکوه آقای گیل"،"آهسته با گل سرخ"، "پائین گذر سقاخانه"،"باغ شب‌نمای ما" و ... را نیز به اجرا درآورده است.
"مومیا" آخرین اثر نمایشی اجرا شده توسط هادی مرزبان بود که بهمن و اسفند سال 1390 در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر به روی صحنه رفت./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار