معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران از اعزام 530 مبلغ به مساجد استان تهران و البرز در مراسم اعتکاف امسال خبر داد.

حجت الاسلام علی امیری آتشانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مراسم اعتکاف در 440 مسجد در استان تهران و 90 مسجد در استان البرز با حضور مبلغان اعزامی از سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
وی با اشاره به عمق بخشی به برنامه های اعتکاف در مساجد گفت: در راستای عمق بخشی به برنامه های اعتکاف حلقه های معرفتی با حضور اساتید مربوطه برگزار می شود.
حجت الاسلام امیری آتشانی در این باره تصریح کرد: مراسم اعتکاف فرصتی است تا جوانان در راستای ارتقای معرفت و دانش و برگزاری مراسم عبادی اعتکاف در حلقه های معرفت شرکت نموده و از مطالب عنوان شده توسط اساتید بهره مند شوند.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برگزاری مسابقه خاطره نویسی و مقالات با محوریت اعتکاف و ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) یکی دیگر از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در ماه رجب است.
وی ادامه داد: معتکفین می توانند خاطرات خود را در زمینه مراسم اعتکاف به دبیر خانه این مسابقه واقع در سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران ارسال کنند. /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.