"رابرت مالی" مدیر بخش خاورمیانه گروه بین المللی بحران آمريکا اذعان داشت : واشنگتن در قبال مسئله هسته ای ايران سیاست یک بام و دو هوا را در پیش گرفته و در برابر اين کشور شکست خورده است .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ "رابرت مالی"  با اشاره به  ضرورت بازنگری استراتژی غرب در قبال ایران گفت :از مدت ها پیش غرب تلاش می کند  با توسل به راهبرد تحریم، تلاش های ایران را متوقف کند اما شما نتیجه این تحریم ها را می بینید. آمريکا تا کنون راه به جايي نبرده است .

بر اساس اين گزارش وي در ادامه خاطر نشان کرد : واکنش ایران منطقی است چرا که این کشور احساس می  کند غرب با سلاح  تحریم قصد سرنگون کردن نظام را دارد ، پس باید راهبرد دیگری در پیش گرفت و به جای تحریم ، به مذاکره و ارائه پیشنهادهای جدید مبادرت کرد و برای ایران امکان غنی سازی در کشور را فراهم آورد .

مدیر بخش خاورمیانه گروه بین المللی بحران آمريکا اظهار داشت : مي دانيم ایران قصد دارد تحت هر شرایطی برنامه هسته ای خود را به ثمر برساند . اين مسئله اي است که تمام امضاء کنندگان پيمان منع گسترش تسليحات اتمي مجاز به استفاده از آن هستند . پس مي بينيم که  بايد به ایران اجازه داده شود  تحت نظارت بازرسان به  غنی سازی اورانیوم مبادرت کند  و آرام آرام تحریم ها علیه اين کشور را لغو کنیم زيرا  استراتژی اعمال فشار علیه ایران عملا شکست خورده است.

این گزارش مي افزايد ،  کارشناس آمریکایی  سیاست کشورش در قبال مسئله هسته ای ايران را  یک بام و دو هوا توصيف کرد . وي در اين باره گفت : اسرائیل تنها قدرت هسته ای منطقه است ، اما چرا  اسرائیل قصد متوقف کردن برنامه هسته ای ایران را دارد؟ ایرانی ها همواره تاکید می کنند که قصد ساخت سلاح هسته ای ندارند . خوب به آنها اجازه بدهیم که نشان بدهند قصد ساخت سلاح اتمی ندارند. به نظر من به جای تحریم و اعمال فشار می بایست اعتمادسازی کرد ./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار