دومین کنگره تازه های تشخیصی و درمانی بیماریهای جنین امروز در سالن همایش های بین المللی بیمارستان میلاد آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ این کنگره به همت انجمن تشخیص و درمان جنین و مرکز تحقیقات ارولوژی اطفال و با همکاری انجمن پرناتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران، انجمن اورولوژی ایران، انجمن پزشکان نوزادان ایران، انجمن جراحان کودکان ایران، انجمن ژنتیک پزشکی ایران، مرکز تحقیقات جراحی کودکان امروز سه اسفند در سالن همایشهای بیمارستان میلاد آغاز و تا 5 اسفند ادامه خواهد داشت .

شایان ذکر است ، آشنا نمودن متخصصان زنان و مامایی و رادیولوژیست ها نسبت به تازه های این رشته از جمله مهمترین اهداف این کنگره بوده است که ناهنجاری ها (چگونگی برخوردبا آن ها و زمان ختم حاملگی ، اجازه برای ادامه حاملگی ، جلوگیری از زایمان زودرس ) ، عفونت های زمان بارداری تاثیر گذار بر روی جنین ، نحوه درمان و برخورد با عفونت ها ، سونوگرافی در زنان و مامایی در سه ماهه اول ، سه ماهه دوم ، برخورد بابیماری ها در سونوگرافی و ... از محورهای مورد بحث و بررسی در این کنگره سه روزه می باشند.

لازم به ذکر است کارگاه بررسی ضربان قلب جنین در مواقع مختلف برای بررسی سلامت جنین ، کارگاه سونوگرافی برای افزایش قدرت تشخیصی بیماریهای جنین و... از دیگر برنامه های این کنگره می باشند .

گفتنی است این کنگره برای متخصصین زنان ، رادیولوژیست ها ، پریناتولوژیست ها، متخصصین نوزادان ، جراحان اطفال ، یورولوژیست ها، ژنتیست ها دارای 12 امتیاز و ماماها 9 امتیاز بازآموزی دارد./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار