میخواهند برای پاسداشت حرمت ها و فداکاری هایشان به نوبت دیدارشان کنند.

به گزارش وب گردی باشگاه خبرنگاران، سعید ساداتی در آخرین نوشته اش بر مبنای سنت حسنه دیدار با جانبازان ، اهالی وبلاگستان را برای دیدار یک بانوی جانباز شیمیایی فراخوان کرده است . این دیدار به احتمال زیاد در  هفته آینده انجام خواهد شد.

وی در وبلاگش نوشته است :

این روزها باز هم حال و هوای دوکوهه و سفرهای راهیان نور در کوی و برزن پیچیده و عاشقان شهدا نه برای زیارت بلکه برای تطهیر قلوب زنگار گرفته به دیار همت ها و باکری ها سفر می کنند.

اما نباید فراموش کنیم برای پاسداشت مردان و زنانی که روزی جوانی و عمر خود را برای من و تو گذاشتند، نیازی نیست فرسنگ ها راه را سفر کرده و به جنوب کشور رهسپار شویم.

در همین تهرانی که روزانه از کنار صدها نفر عبور می کنیم هستند کسانی که با کوله باری از خاطرات از جنوب به تهران سفر کرده اند و در مجاورت من و تو، در هوای آلوده تهران نفس میکشند......

در حال حاضر هماهنگی های لازم برای عیادت از یک بانوی شیمیایی که در تهران و در کنار من و تو مشغول گذران زندگی هستند، صورت پذیرفته است. این بانوی بزرگوار با آغوش باز پیشنهاد میهمانی ما در منزلشان را پذیرفتند و از ما دعوت کردند برای دیدار به منزل ایشان برویم.

برای ثبت نام و اطلاع از شرایط آن به این لینک مراجعه کنید .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.